بلاگ

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوگل از طریق خزیدن در تمام وب، میلیون‌ها صفحه موجود را دسته‌بندی می‌کند و آنها را در یک فهرست ذخیره می‌کند. اما من پیشنهادم این هستش که با اسم برندتون (که میخواین جستجو بشه و در نتایج پیج اینستاگرامتون بالا بیاد) به پیج اینستاگرامتون لینک بدین و کلا روی سئو خارجی تمرکز کنین! هنگامی که لینک سازی داخلی مناسبی داشته باشید و محتواهای مرتبط و مکمل را به کاربر نشان بدهید، احتمال اینکه بر روی یکی از این لینک ها کلیک شود افزایش می یابد. آموزش بازاریابی محتوا و تبلیغات کلیکی برای افزایش فروش و ترافیک سایت رسیدن به صفحه اول گوگل یا ارتقاء رتبه سایت، حتی برای مشاغل کوچک بسیار با ارزش است. در حقیقت، هدف اصلی ما از انجام این کار، پیدا کردن عبارت‌های پرکاربرد و مرتبط با موضوعی است که می‌خواهیم برای آن محتوا تولید کنیم، نه فقط کلیدواژه اصلی.

آمازون حدود ۵۷ درصد از کل فروش هایش را از طریق تمرکز بر روی عبارات کلیدی طولانی انجام میدهد. در حقیقت، گوگل در حال حاضر توانایی تشخیص معنی دقیق کلمات کلیدی در محتوا را دارد و اگر نتایج جستجو فراتر از محتوای شما باشد، شما را در پایین‌ترین صفحه نتایج قرار می‌دهد. هزینه کلیک بر روی کلماتی که سرچ بالایی دارند بسیار زیاد است. محتوای پرسش و پاسخ یعنی محتواهایی که در انجمن ها، فروم ها یا سیستم های پرسش و پاسخ وجود دارد.

حالا، اگر شما مجبور به انتخاب بین یک خیابان اصلی در یک شهر متفاوت و یک شهرکی از مشتریان ایده‌آل بودید، کدام را انتخاب می‌کردید؟ البته این را هم بدانید که اگر شما تگ تایتلی برای صفحه خود انتخاب نکنید، گوگل بصورت خودکار قسمتی از متن صفحه را برای شما انتخاب می کند. در صورت امکان بفرمایید آیا شما کار های قرار گرفتن سایت را در صفحه اول گول انجام میدی یا نه ؟ تگ تایتل می تواند به میزان زیادی بر روی تصمیم گیری کاربر تاثیر دارد، چرا که کاربر با دیدن آن می تواند بر روی سایت شما کلیک کند و یا بیخیال آن بشود!

ما به شما کمک می کنیم بهترین رپورتاژ ممکن را بنویسید، ما حتی یک کتاب آموزشی به شما میدهیم تا بتوانید طبق آن رپورتاژ خود را تغییر دهید بلکه نتیجه دلخواه را کسب کنید. فناوری و آی‌تی : زومیت پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت ابزاری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری خرید رپورتاژ آگهی ثبت رپورتاژ خبری شما در سایت‌های معتبر

تمامی اصول گرافیکال در طراحی کمپین تبلیغاتی شما رعایت خواهد شد.

در ضمن باید بخاطر داشته باشید رپورتاژ خبری در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، هزینه بسیار کمتری را دارا می باشد. ده ها سایت بزرگ و کوچک با ما همکاری می کنند، بنابراین بر اساس بودجه ای که دارید و یا طبق استراتژی لینک سازی خود میتوانید بیشترین میزان انتخاب را روی میز داشته باشید.

شما نیز می توانید سئوکار وب سایت شوید و با سئوی سایت خود ، شرایطی را ایجاد کنید تا موتور های جست و جو، محتوای سایتتان را به خوبی متوجه شوند. به عبارتی با بهینه سازی سایت، نظر گوگل در مورد سایت خود را جلب کنید. به عنوان یک سئوکار وب سایت ترافیک سایت خود را افزایش دهید و تأثیر مثبت آن بر فروش و نهایتاً افزایش درآمد ماهیانه ی خود را ببینید. در این بخش میتوانید پکیج های پیشنهادی از جانب ما یا رسانه های دلخواه خود را انتخاب کنید.

اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت کمپین ها شما را درجریان هرگونه تغییر و تحول مربوط به سفارشات قرار خواهد داد. لطفاً قبل از واریز هرگونه وجه، نسبت به تبلیغ خود هماهنگی لازم را انجام دهید. طراحی سایت کودکان : طراحی سایت کودکان، یک طراحی کاملاً متفاوت نسبت به طراحی وب‌سایت برای بزرگ‌سالان است.

توجه فرمایید که در روز های پنج رپورتاژ و رپورتاژ سفارشات خرید رپورتاژ آگهی که برای این رسانه ثبت شده اند ممکن است درج نشوند زیرا در اواخر هفته ممکن است برخی از رسانه ها با تاخیر انجام شوند و سفارشات در روز های تاخیر به روز بعد کاری موکول خواهد گردید. - ریپورتاژ آگهی فقط برای موارد مرتبط با بخش های مختلف سایت اعم از: معرفی نرم افزار، معرفی سامانه های نرم افزار آنلاین، معرفی اپلیکشن موبایل، معرفی کتاب، معرفی مجموعه ها گرافیکی، معرفی آموزش، معرفی فیلم صورت می گیرد. در این مقاله تلاش میکنیم بیشتر در مورد خرید رپورتاژ و استانداردهایی که باید در آن رعایت شود صحبت کنیم.

 

خواندن ادامه مطلب:

خرید رپورتاژ آگهی خبری

  • ایران کلیک