بلاگ

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تمرین کردن مطالعه یک ابزار عالی برای هر کسی است که در هر سطحی به تحصیل ایتالیایی بپردازد و حتی می توانید از آن برای بهبود زبان اول خود استفاده کنید. اتصالات و پرکننده های ایتالیایی را بیاموزید.

بنابراین وقتی ما به زبان مادری خود صحبت می کنیم، مکالمات خود را با کلمات کوچک یا به ظاهر ناچیز پر می کنیم. این کلمات به ما کمک می کنند تا بین ایده ها ارتباط برقرار کنیم و جای خالی را پر کنیم. در واقع این اتصالات یا پرکننده ها در واقع به تسلط به زبان ما کمک می کنند و مانع از صدایی مانند روبات های خواندن کتاب می شوند که در کلاس زبان ایتالیایی https://dialolanguage.com/italian-course/ مورد توجه قرار دارد.

گفته می شود ده دسته اتصال دهنده وجود دارد که من توصیه می کنم به زبان ایتالیایی یاد بگیرید. با یادگیری این اتصالات و تبدیل کردن آن ها به بخشی از صحبت های خود شما دو چیز عالی را انجام می دهید. شما مسلط تر صحبت می کنید و احساس اعتماد به نفس بیشتری در توانایی صحبت کردن به زبان ایتالیایی را دارید. شما خودتان زمان بیشتری را برای فکر کردن با استفاده از پرکننده های مناسب خریداری می کنید.

به طور جدی آن را امتحان کنید. البته به یاد داشته باشید همه آن ها را یکبار امتحان نکنید و یاد بگیرید. عملی ترین ها را انتخاب کنید و کم کم آن ها را به صحبت های خود اضافه کنید و فراموش نکنید که آن ها را در کتاب عبارات خود بنویسید.

به طور کلی تمرین نقش مهمی در موفقیت شما دارد. بار دیگر ما به کلیشه قدیمی باز می گردیم. تمرین کامل کننده یادگیری شما است. هرگز این حقیقت نبوده تر از هنگام یادگیری ایتالیایی، اگرچه ما دوست داریم که به این فکر کنیم که تمرین باعث تسلط می شود.

تصور کنید هفته ای دو ساعت به مطالعه آنلاین ایتالیایی اختصاص می دهید و سپس مغز خود را خاموش می کنید و ایتالیایی خود را تا هفته آینده کنار می گذارید. اگر مثل ما هستید و معمولا بزرگسالان عادی هر آنچه را که هفته قبل یاد گرفتید فراموش می گردد یا به بررسی طولانی نیاز دارید. این الگوی را می توان هفته بعد و هفته بعد و هفته بعد تا چند سال خوب به آن اختصاص دهید.

فقط به این دلیل که وقت کافی برای اختصاص دادن به یادگیری ایتالیایی دارید، به این معنی نیست که شما وقت برای تمرین ایتالیایی ندارید. در اینجا چند روش برای تمرین وجود دارد. با خانواده یا دوستان خود در مورد آنچه آموخته اید بعد از کلاس یا زمان مطالعه خود بگویید. با یک دوست و همکار محلی خود در مورد قهوه یا ناهار تمرین کنید. ایتالیایی اصلی موجود در موسیقی نت اگر شما یا شخصی که می شناسید ساز می خواند یا برچسب های محصول در صورت موجود بودن را امتحان کنید و بخوانید.

با ایتالیایی با خود صحبت کنید. کلمات، صداها، عبارات و جملات را در ذهن خود تکرار کنید. به اطراف خود نگاه کنید و واژگان را برای مواردی که شما را احاطه کرده است تلاوت کنید. به طور کلی روش های بسیاری وجود دارد که می توانید بخشی از زندگی روزمره خود را تمرین کنید. اگر بهبود صحبت کردن هدف شماست، سعی کنید حداقل 2-3 بار در هفته صحبت کنید که البته روزی یک بار ایده آل می باشد. قبل از اینکه اجازه دهید این ایده شما را ترساند، بیایید به چند روش عالی برای تمرین صحبت کردن نگاهی بیندازیم.

با گویندگان بومی صحبت کنید. اجازه ندهید که لهجه های کامل شما را ترساند. افراد بومی ایتالیایی تقریبا همیشه خوشحال هستند که به شما در یادگیری زبان آن ها کمک کنند. اگر با یک فرد ایتالیایی زبان آشنا شدید، از آن ها برای یادگیری این زبان کمک بخواهید. این یک روش ارزان برای تمرین عالی و زنده است و احتمالا حتی بیشتر از یک کلاس درس به یادگیری نیز خواهید رسید.

با دیگر زبان آموزان صحبت کنید. شما تنها نیستید، بنابراین یک فرد یادگیرنده ایتالیایی نباشید. مطمئنا ، شما ممکن است تنها فردی باشید که می دانید در دایره فوری شما در حال تحصیل ایتالیایی است، اما شما قطعا تنها فرد جهان نیستید. شانس این است که اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید با تمام منابعی که برای یادگیری چیزهای جدید و دیدار با افراد جدید فراهم می کند غریبه نیستید.

جستجوی دیگران که در منطقه شما در حال یادگیری ایتالیایی هستند. با بررسی مدارس محلی، دانشگاه ها، آکادمی های زبان و کتابخانه ها شروع کنید و یک گروه مطالعاتی را راه اندازی کنید. در صورت تمایل سایر زبان آموزان ایتالیایی را به صورت هفتگی تمرین کنید. ملاقات و تعامل با افراد دیگری که در حال یادگیری ایتالیایی هستند نیز می تواند به یادگیری شما سرگرم کننده تر شود، شما را با انگیزه حفظ کند و شرکای مکالمه را برای شما فراهم کند که می توانند مواردی را به شما یاد دهند که نمی توانید خودتان را آموزش دهید.

  • ایران کلیک
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • ایران کلیک
  • ۰
  • ۰

ویل ساوایر ، مأمور سابق اف بی آی و معاون ، (دوین جانسون) به عنوان مشاور امنیتی برای یک آسمان خراش پیشرفته هنری به نام "مروارید" استخدام شده است. اما وقتی این "Fort Knox" با ارتفاع زیاد از طرف تروریست ها مورد حمله قرار می گیرد ، خانواده ویل در بالای آتش 96 طبقه قرار می گیرند که خود وی در این حمله قرار دارد. و آن زن و بچه ها نمی خواهند خودشان را نجات دهند.

آیا می توان خستگی راک را گرفت؟ آیا می توان اشتیاق Dwayne را از بین برد؟ این که چقدر از آسمان خراش لذت می برید - پنجمین فیلم Brahma Bull از زمان بهار سال گذشته (در سری های دیگر Ballers ، نه کمتر) - تا حد زیادی به پاسخ شما به آن سوال بستگی دارد. تست های برش و خاموش ناخن مارشال توربر (Die Hard / Towering Inferno) سخت است که چقدر می توانید به ابعاد ابرو و جنجال مبهم جانسون اجازه دهید جلوی مهارت های فیزیکی-ناسازگار ، توطئه-سوراخ سوراخ از همه چیز دیگر را بفهمد.

تخصص Thurber کمدی است - در درجه اول از لحاظ جسمی ، همانطور که توسط Dodgeball و همکاری قبلی جانسون اطلاعات مرکزی نشان داده شده است - اما در اینجا او یک تریلر اکشن را نوشته و کارگردانی کرده است. (اگرچه بنای تند و تیز ، عنوان آن ، مروارید ، بیشتر شبیه مارمولک است که توپ تنیس را جوید.) این حالت نیست که به خوبی از او متناسب باشد ، یا مرد پیشرو خود برای آن موضوع.

این فیلم بر روی زینگرها سبک است و از لحاظ عاطفی ناشی از ارساتز بسیار سنگین است ، و در درجه اول از طریق Taken-ish بیان شده است که پدر باید شدت دختر کوچک خود را نجات دهد ، هنگامی که یک جادوگر امنیتی زمان کوتاه جانسون دوباره در ابر ساختمان تروریسم شعار پیدا کرد ، از طریق آن پرش جرثقیل پرمخاطب ، بدون هیچ تریلر نزدیکترین فیلمنامه به خودآگاهی می رسد لحظه ای که جانسون برای صعود از نمای بیرونی شیشه ای برج با نوار مجرای پیچیده شده در اطراف تپه و نکات کفش خود آماده می شود و با خودش می گوید: "این احمق است".

ما قرار است جانسون را به عنوان همه افراد آسیب دیده بخریم - هزینه ناخوشایند گذشته Sawyer یک پا و همچنین اعتماد به نفس در زمینه وی - اما هنوز هم مجبوریم قطعات قطعه متکی به CG را که توانایی های فوق بشری او را تحریک می کند ، ببلعد. ، و همچنین یک طرح مزخرف و غیر واضح که به یک پیچ و خم بر روی یک حافظه جوش می خورد. جانسون به خاطر تمام جذابیت هایش ، نمی تواند آن را از بین ببرد ، گرچه اینگونه نیست که توربر زحمت کشید و از او برای ساختن شخصیت های مفید شخصیت سازی استفاده کرد. این فقط یک تلاشی لگد زدن از توالی عمل به دنباله عمل است. دانلود فیلم ایرانی با کیفیت عالی
آسمان خراش

Neve Campbell به عنوان همسرش سارا مورد استقبال است ، اما به جز چند مورد ضرب و شتم (او یک داروی مبارزه با مواد مخدر است) کارهای کمی به او داده می شود اما پیروی از دستورالعمل های عجولانه شوهرش و بحث با پلیس محلی. و هیچ معصیت شایسته ای در نمایش وجود ندارد ، رولان مولر ، بازیگر دانمارکی ، صرفاً مانند یک آلفا-هچمن کاملاً محتاج به نیاز رئیس ناخوشایند است.

  • ایران کلیک
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • ایران کلیک