بلاگ

  • ۰
  • ۰

تمرین کردن مطالعه یک ابزار عالی برای هر کسی است که در هر سطحی به تحصیل ایتالیایی بپردازد و حتی می توانید از آن برای بهبود زبان اول خود استفاده کنید. اتصالات و پرکننده های ایتالیایی را بیاموزید.

بنابراین وقتی ما به زبان مادری خود صحبت می کنیم، مکالمات خود را با کلمات کوچک یا به ظاهر ناچیز پر می کنیم. این کلمات به ما کمک می کنند تا بین ایده ها ارتباط برقرار کنیم و جای خالی را پر کنیم. در واقع این اتصالات یا پرکننده ها در واقع به تسلط به زبان ما کمک می کنند و مانع از صدایی مانند روبات های خواندن کتاب می شوند که در کلاس زبان ایتالیایی https://dialolanguage.com/italian-course/ مورد توجه قرار دارد.

گفته می شود ده دسته اتصال دهنده وجود دارد که من توصیه می کنم به زبان ایتالیایی یاد بگیرید. با یادگیری این اتصالات و تبدیل کردن آن ها به بخشی از صحبت های خود شما دو چیز عالی را انجام می دهید. شما مسلط تر صحبت می کنید و احساس اعتماد به نفس بیشتری در توانایی صحبت کردن به زبان ایتالیایی را دارید. شما خودتان زمان بیشتری را برای فکر کردن با استفاده از پرکننده های مناسب خریداری می کنید.

به طور جدی آن را امتحان کنید. البته به یاد داشته باشید همه آن ها را یکبار امتحان نکنید و یاد بگیرید. عملی ترین ها را انتخاب کنید و کم کم آن ها را به صحبت های خود اضافه کنید و فراموش نکنید که آن ها را در کتاب عبارات خود بنویسید.

به طور کلی تمرین نقش مهمی در موفقیت شما دارد. بار دیگر ما به کلیشه قدیمی باز می گردیم. تمرین کامل کننده یادگیری شما است. هرگز این حقیقت نبوده تر از هنگام یادگیری ایتالیایی، اگرچه ما دوست داریم که به این فکر کنیم که تمرین باعث تسلط می شود.

تصور کنید هفته ای دو ساعت به مطالعه آنلاین ایتالیایی اختصاص می دهید و سپس مغز خود را خاموش می کنید و ایتالیایی خود را تا هفته آینده کنار می گذارید. اگر مثل ما هستید و معمولا بزرگسالان عادی هر آنچه را که هفته قبل یاد گرفتید فراموش می گردد یا به بررسی طولانی نیاز دارید. این الگوی را می توان هفته بعد و هفته بعد و هفته بعد تا چند سال خوب به آن اختصاص دهید.

فقط به این دلیل که وقت کافی برای اختصاص دادن به یادگیری ایتالیایی دارید، به این معنی نیست که شما وقت برای تمرین ایتالیایی ندارید. در اینجا چند روش برای تمرین وجود دارد. با خانواده یا دوستان خود در مورد آنچه آموخته اید بعد از کلاس یا زمان مطالعه خود بگویید. با یک دوست و همکار محلی خود در مورد قهوه یا ناهار تمرین کنید. ایتالیایی اصلی موجود در موسیقی نت اگر شما یا شخصی که می شناسید ساز می خواند یا برچسب های محصول در صورت موجود بودن را امتحان کنید و بخوانید.

با ایتالیایی با خود صحبت کنید. کلمات، صداها، عبارات و جملات را در ذهن خود تکرار کنید. به اطراف خود نگاه کنید و واژگان را برای مواردی که شما را احاطه کرده است تلاوت کنید. به طور کلی روش های بسیاری وجود دارد که می توانید بخشی از زندگی روزمره خود را تمرین کنید. اگر بهبود صحبت کردن هدف شماست، سعی کنید حداقل 2-3 بار در هفته صحبت کنید که البته روزی یک بار ایده آل می باشد. قبل از اینکه اجازه دهید این ایده شما را ترساند، بیایید به چند روش عالی برای تمرین صحبت کردن نگاهی بیندازیم.

با گویندگان بومی صحبت کنید. اجازه ندهید که لهجه های کامل شما را ترساند. افراد بومی ایتالیایی تقریبا همیشه خوشحال هستند که به شما در یادگیری زبان آن ها کمک کنند. اگر با یک فرد ایتالیایی زبان آشنا شدید، از آن ها برای یادگیری این زبان کمک بخواهید. این یک روش ارزان برای تمرین عالی و زنده است و احتمالا حتی بیشتر از یک کلاس درس به یادگیری نیز خواهید رسید.

با دیگر زبان آموزان صحبت کنید. شما تنها نیستید، بنابراین یک فرد یادگیرنده ایتالیایی نباشید. مطمئنا ، شما ممکن است تنها فردی باشید که می دانید در دایره فوری شما در حال تحصیل ایتالیایی است، اما شما قطعا تنها فرد جهان نیستید. شانس این است که اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید با تمام منابعی که برای یادگیری چیزهای جدید و دیدار با افراد جدید فراهم می کند غریبه نیستید.

جستجوی دیگران که در منطقه شما در حال یادگیری ایتالیایی هستند. با بررسی مدارس محلی، دانشگاه ها، آکادمی های زبان و کتابخانه ها شروع کنید و یک گروه مطالعاتی را راه اندازی کنید. در صورت تمایل سایر زبان آموزان ایتالیایی را به صورت هفتگی تمرین کنید. ملاقات و تعامل با افراد دیگری که در حال یادگیری ایتالیایی هستند نیز می تواند به یادگیری شما سرگرم کننده تر شود، شما را با انگیزه حفظ کند و شرکای مکالمه را برای شما فراهم کند که می توانند مواردی را به شما یاد دهند که نمی توانید خودتان را آموزش دهید.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • ایران کلیک

زبان ایتالیایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی