بلاگ

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر افراد زیادی در حال مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند. بعضی از کشورهای اروپایی شرایط خوبی برای مهاجرت در نظر گرفته اند و به همین دلیل افراد به روش های مختلف اقامت کشورهای اروپایی را دریافت می کنند. وکیل های مهاجرتی با داشتن سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی دارند، کمک می کند و بهترین روش را برای اخذ اقامت به افراد پیشنهاد می کند.

اقامت انگلیس

یکی از روش های مهاجرت به انگلیس مهاجرت به این کشور از طریق تمکن مالی است.  در سال های اخیر افراد زیادی از این طریق اقامت این کشور را دریافت کرده اند و از آن جایی که این روش نسبت به سایر روش ها، روشی مطمئن و بدون دردرسر است، افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند، بیشتر از این روش برای مهاجرت به کشور انگلیس استفاده می کنند. در این روش متقاضیان باید به دولت انگلیس ثابت کنند که نیازی به کار در این کشور ندارند و قادر هستند بدون کار کردن در این کشور هزینه های زندگی خود را بپردازند. متقاضیان بعد از فرستادن مدارک مالی خود به سفارت انگلیس، باید سایر اقدامات را برای اخذ اقامت انگلیس انجام دهند. سفارت انگلیس مدارک افراد متقاضی را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که اطمینان پیدا کند این افراد می توانند هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند و نیازی به کار ندارند،  به اقامت آنها می دهد و در نتیجه آنها اجازه زندگی در انگلیس را خواهند داشت. در صورتی که افراد متقاضی  به دولت انگلیس نشان دهند که هزینه های زندگی خود را از کشور خودشان تامین می کنند و قادر به در پرداخت هزینه های روزمره هستند، می توانند به راحتی اقامت کشور انگلیس را اخذ کرده و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور بوده و افراد این امکان را دارند که در کم ترین زمان، اقامت خود را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی مزیت های زیادی برای افراد دارد. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که افراد متقاضی مجبور به پرداخت مالیات نیستند و از پرداخت ماهیانه مالیات معاف می باشند. علاوه بر این در این روش مهاجرتی، متقاضیان نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارند و این موضوع برای افرادی که به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، مزیت بزرگ و قابل توجهی است. افراد متقاضی با این روش مهاجرتی می توانند از تمام مزایای شهروندی در انگلیس استفاده کنند. این افراد همچنین  امکان استفاده از همه بیمه های درمانی معتبر انگلیس را دارند. در حقیقت می توان گفت مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی برای افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند بهترین گزینه برای اخذ اقامت محسوب می شود.

اقامت ترکیه

ترکیه از کشورهای مهاجر پذیر بوده و هر ساله مهاجرین زیادی با روش های مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه، مهاجرت از طریق ویزای کار است. داشتن یک دعوت نامه معتبر از یکی از شرکت های ترکیه، یکی از مهمترین شرایط برای افرادی است که به قصد کار به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. به طور کلی افراد برای داشتن اجازه کار در این کشور، باید از جانب یک شرکت معتبر در کشور ترکیه به کار دعوت شده باشند. با توجه به قوانین کشور ترکیه در مورد اقامت کاری،  شرکت هایی که در کشور ترکیه مشغول به کار هستند، اجازه دارند با توجه به حرفه و تخصص متقاضیان، برای افراد متقاضی، از وزارت کار کشور ترکیه، درخواست اجازه کار نمایند. اگر به این افراد اجازه کار داده شود، می توانند به مدت یک سال در این کشور بمانند و استارت کار خود را بزنند. افراد متقاضی می توانند بعد از گذشت یک سال ویزای کاری خود را تمدید کرده و سپس ویزای کار دو ساله و سه ساله دریافت کنند. کشور ترکیه به خاطر رشد اقتصادی بالایی که دارد، بازار کار بسیار خوبی داشته و در نتیجه مقصد خوبی برای مهاجرت کاری می باشد. اقامت ترکیه از طریق ویزای کار به دو نوع مجوز کار موقت و مجوز کار دائم تقسیم می شود. مجوز کار موقت از جانب کارفرما و یا از طریق موسسات واسطه به افراد داده می شود. متقاضیان اجازه دارند در کل به مدت 6 سال به طور موقت در کشور ترکیه کار کنند. افرادی که به مدت 8 سال اجازه کار قانونی داشته باشند، این امکان را دارند که به صورت دائم در کشور ترکیه کار کنند. افراد متقاضی در صورت داشتن اقامت دائم ترکیه می توانند از تمام حقوق شهروندی این کشور استفاده کنند.

اقامت اسلواکی

اسلواکی از کشورهای عضو شنگن بوده و اقامت آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی ساده تر است. یکی  از روش های مهاجرت به اسلواکی داشتن ویزای کار در این کشور است. افراد متقاضی برای گرفتن اقامت کاری اسلواکی باید به مدت پنج سال در این کشور کار کرده و مالیات پرداخت کنند. به طور کلی افراد برای گرفتن اقامت کاری کشور اسلواکی، باید از طرف یک شرکت معتبر دعوتنامه کاری داشته باشند. افراد متقاضی با استفاده از این دعوتنامه و در صورت پیدا کردن کار، می توانند اقدامات لازم  برای اخذ اقامت این کشور را انجام دهند. نرخ بیکاری در کشور اسلواکی نسبتاً پایین است و موقعیت های کاری خوبی برای افراد مهاجر وجود دارد، به همین دلیل افراد زیادی از طریق ویزای کاری به کشور اسلواکی مهاجرت می کنند. افرادی که از طریق کار اقامت می گیرند فقط اجازه کار با یک کارفرما را دارند و در صورتی که بخواهند کار دیگری انجام دهند، باید یک فرم درخواست دیگر برای کار جدید ارائه دهند. افراد متقاضی باید برای درخواست کار سطح تحصیلات و و حرفه هایی که در آن مهارت دارند را در رزومه کاری خود بنویسند. کارفرما بعد از بررسی رزومه کاری افراد، درخواست آنها را به اداره های مربوطه صادر می کند و در صورتی که رزومه کاری مورد تایید باشد، افراد می توانند اقامت کاری بگیرند.

  • ایران کلیک
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ

لپ تاپ یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که هر روزه با آن سر وکار داریم. با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت در طراحی مجدد، لپ تاپ ها نقش زیادی در زندگی اکثر افراد پیدا کرده اند. این پیشرفت ها شامل قطعات لپ تاپ هم شده و طراحی و ساخت آن ها را نیز دستخوش تغییر کرده است. به طور مثال باتری لپ تاپ در مدل های قدیمی تر به گونه ای بود که امکان جدا کردن آن از دستگاه را برای کاربران فراهم می کرد اما امروزه به صورت داخلی تعبیه شدند و امکان جدا کردن آن ها دیگر وجو ندارد.

همانطور که می دانید، محصولات الکتریکی و الکترونیکی بعد از مدتی فرسوده شده و کارایی سابق خود را از دست می دهند. قطعات لپ تاپ هم از این قاعده مستثنی نیستند و نیاز به تعمیر یا جایگزین دارند. حال سوال پیش می آید که چطور می توانیم قطعات لپ تاپ را تهیه کنیم؟ در پاسخ به این سوال بایستی گفت که خوشبختانه فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده اند که امکان خرید قطعات لپ تاپ را برای کاربران فراهم کرده اند. در ادامه به معرفی چند وب سایت معتبر  و قابل اعتماد در این زمینه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

وب سایت BLSco

 

 

وب سایت قطعات لپ تاپ بهار یا BLSco یکی از معتبر ترین وب سایت ها به منظور خرید قطعات لپ تاپ می باشد. این وب سایت که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، کار خود را از سال 1383 آغاز کرده و امروزه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت ها در زمینه فروش قطعات لپ تاپ تبدیل شده است. تنوع مدل های مختلف و کمیاب کالاهایی چون باتری لپ تاپو شارژر لپ تاپاینوب سایت را به یک مرجع فروش برای خرید این دو قلم کالا تبدیل کرده است.

 

وب سایت iranfso

 

 

وب سایت فرا سیستم افق یا iranfso یکی دیگر از وب سایت های معتبر در زمینه خرید قطعات لپ تاپ در کشور می باشد. این مجموعه از سال 1377 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و تا کنون سابقه درخشانی در این زمینه از خود به جا گذاشته است. این مجموعه را بیشتر با نام کامپیوتر افق می شناسند.

وب سایت lapbuy

 

یکی دیگر از وب سایت های معتبر در زمینه فروش قطعات لپ تاپ، وب سایت lapbuy است. این وب سایت علاوه بر قطعات لپ تاپ، قطعات موبایل، تبلت، دوربین و... را نیز موجود دارد و این موضوع باعث شده که این وب سایت به یک وبسایت  مرجع در زمینه فروش کلیه قطعات دیجیتال تبدیل شود. در صورتی که به برخی لوازم جانبی لپ تاپ نیز احتیاج داشته باشید، این وب سایت می تواند گزینه مناسبی برای تهیه آن ها باشد.

 

وب سایت iranlaptopparts

 

فروشگاه اینترنتی iranlaptopparts نیز در زمینه فروش قطعات لپ تاپ فعالیت دارد. این وب سایت با داشتن بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه، به یکی از معتبرترین وب سایت ها در این امر تبدیل شده است. علاوه بر قطعات لپ تاپ، کالاهایی چون قطعات تبلت و تجهیزات شبکه نیز به کاربران عرضه می کند.

 

وب سایت partbuy

وب سایت partbuy یکی دیگر از وب سایت های معتبر در زمینه فروش قطعات لپ تاپ در کشور می باشد. این وب سایت با شعار "آمده‌ایم بازار قطعات کالای دیجیتال بسازیم که در آن با آرامش خاطر خرید کنید" وارد این عرصه شده است. علاوه بر این کاربران می توانند قطعات موبایل و تبلت را نیز از این وب سایت خریداری کنند.

 

وب سایت nobisservice

 

فروشگاه اینترنتی nobisservice از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش قطعات لپ تاپ آغاز کرده و هدف خود را خدمت رسانی در زمینه مشاوره بررسی و  تأمین بهترین و جدیدترین برندهای کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی مرتبط با بهترین قیمتهای موجود در بازار قرار داده است. همچنین کالاهایی چون کابل و تبدیل، قطعات کامپیوتر، قطعات تبلت و... را نیز به مشتریان خود عرضه می کند.

وب سایت partako

 

یکی دیگر از وب سایت های معتبر در کشور که می توانید قطعات لپ تاپ را از آن خریداری کنید، وب سایت partako می باشد. این مجموعه از سال 1385 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و امروزه به یک مرجع تخصصی در این تامین قطعات لپ تاپ و تبلت در ایران تبدیل شده است.

  • ایران کلیک
  • ۰
  • ۰

قالب سیلیکونی این اشکال جالب و انعطاف پذیر برای عمل قالب گیری و درآوردن شکل دلخواه برای مصارف گوناگون، استفاده می می شوند.این اشکال به دلیل انعطاف پذیری و دوام بالایی که دارند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. نکته قابل توجه این است که هر چه سطح داخلی قالب ها، براق تر و شفاف تر باشد، برای مصارف هنری از جمله ساخت زیورآلات رزینی استفاده می شود و اما هر چه سیلیکون قالب گیری غیر شفاف تر و سخت تر باشد، برای مصارفی همچون تست بتن در آزمایشگاه های عمران و یا ساخت صابون مورد استفاده قرار می گیرد.در واقع بیشترین مصرف قالب های سیلیکونی برای کار با رزین است که حالت ژله ای و انعطاف پذیر دارند و در شکل هایی مانند مربع ، دایره و مستطیل و … وجود دارند.استفاده از قالب های با کیفیت این مزیت را دارد که میتوان ازآن برای دفعات زیادی استفاده کرد و همینطور رزین به راحتی از آن جدا میشود و نیازی به چرب کردن قالب نیست.

خواص جالب قالب سیلیکونی

قالبهای سلیکونی قابلیت تحمل در دماهای بالا و پایین را دارا می باشند و تا ۴۵۰ درجه سانتی‌گراد گرما را تحمل می‌کند و در هر شرایطی می توانند خاصیت لاستیکی خود را حفظ کنند.
در مقابل شرایط جوی مانند رطوبت و نور ، مقاومت خوبی دارند. نور فرابنفش ، ازن ، آب و … ،حتی برای مدت بیش از ده سال هم بر روی آنها بی‌اثرند.
قالبهای سیلیکونی چسبندگی بسیار خوبی دارند.
قالبهای سیلیکونها بهترین رهاساز قالبی هستند. روغن سیلیکون به‌عنوان رهاساز قالب بکار می‌رود.
کابردهای قالب سیلیکونی
از قالب سلیکونی برای تولید مجسمه های پلی استراستفاده میشود
قالب های سلیکونی برای شمع سازی و تولید شمع استفاده بالای دارند
قالب های سیلیکون برای تولید شکلات و ژله و فوندانت استفاده میشود
از قالب سلیکونی برای تهیه انواع ژله و دسر یخچالی نیز استفاده می‌شود
با قالب های سلیکونی میتوان شیرینی خوشمزه ای اماده کنید واز ان لذت ببرید
برای کار قالب گیری در ساخت زیورالات رزینی از قالب های سیلیکونی استفاده می شود

فاکتورهای یک قالب سیلیکونی با کیفیت
شست و شوی راحت
انعطاف پذیری بالا
شفافیت بالا
نحوه ی مراقبت از قالب سیلیکونی
برای بالا رفتن طول عمر قالب ,قالب ها را در جای خنک نگهداری کنید و از قرار دادن آنها در مکان گرم(در تابستان) و یا کنا شوفاژ وبخاری در زمستان خود داری کنید.
هنگام استفاده از قالب ها ,رزین اپوکسی و هاردنر را حتما در حد گرم رعایت کنید.افزایش بیش از اندازه هاردنر باعث بالا رفتن بیش از اندازه دمای رزین شده و این افزایش دما باعث آسیب رساندن به لایه میکروبی شفاف و براق روی سطح قالب می شود.این آسیب به سطح قالب باعث می شود که کارهای بعدیتان شفافیت لازم را نداشته باشد.
اگر بعد از استفاده از قالب رزین می خواهید قالب را تمیز کنید,برای تمیز کردن آن از دستمال بدون پرز برای سطح قالب استفاده کنید.
هیچ وقت سطح قالب را با آب نشورید,زیرا در آب ها معمولا مقادیری ناخالصی وجود دارد که باعث کاهش شفافیت سطح قالب می شود.
به دلیل اینکه درون ماده سیلیکون سازنده قالب هاروغن وجود دارد به علت گرمی هوای محیط(در تابستان) یا به علت قرارگرفتن قالب در مکان های گرم (در تابستان و زمستان)امکان دارد روغن ماده سیلیکون روی سطح قالب بیاید.
به همین دلیل قبل از اولین استفاده از قالب اگر روغنی روی سطح قالب بود با دستمال نازگ و تمیز بدون پرز به آرامی روغن را از روی سطح قالب پاک کنید.
نحوه ی ساخت قالب سیلیکونی

اگر برای شما سوال پیش آمده است که این قالب های زیبا به چه صورت ساخته می شود باید بگوییم که ساخت قالب سیلیکونی راحتر از آن چیزی است که شما تصور می کنید.شما هم به راحتی می توانید این قالب ها را بسازید!

در مرحله اول شما باید از طرح مورد نظر خود یک نمونه داشته باشید این نمونه می تواند هر شیء یا مجسمه و تندیسی باشد که در نظر دارید تا قالبی به همان شکل برای آن تهیه کنید.

موارد لازم برای ساخت قالب سیلیکونی در زیر آمده است.

سیلیکون قالب گیری
مدل یا نمونه
مواد جدا کننده و قلم مو
در صورتی که تمایل به سفارش ساخت قالب سیلیکونی دارید,مجموعه فروش لوکس آرا با سالها تجربه در زمینه ی فروش متریال و ابزار هنری(ورق طلا,پتینه کاری,ویترای,و…) از جمله هنر رزین و قالب سازی,آماده ی دریافت سفارشات ساخت قالب شما در هر طرح,رنگ,اندازه در تولید تکی و یا انبوه می باشد.تنها کافی است نمونه ی قالب مورد نظر خود را به شماره تماس ۰۹۳۳۴۸۱۱۰۳۴ ارسال کنید.

 

منبع: 1pezeshk

  • ایران کلیک